Veel gestelde vragen

Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen gebundeld. Vind je hier niet het antwoord jouw vraag? Neem dan contact met ons op.

Bezorging

Welke bezorgkosten worden er gerekend?

Kijk hier voor een overzicht van alle bezorgkosten.

Vanaf welk bedrag is bezorging gratis?

Bij besteding van 50 euro of meer wordt je bestelling gratis thuis bezorgd. Deze aanbieding geldt alleen voor klanten met een Nederlands bezorgadres.

Kan ik ook vanuit België bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Voor Belgische klanten gelden wel aangepaste bezorgkosten. Kijk hier voor een overzicht van alle bezorgkosten.

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Kijk hier voor meer informatie over verzending en bezorging.

Hoe kan de bezorging volgen?

Bestellingen worden altijd verzonden via PostNL. Je ontvangt van ons een e-mail met de trackinginformatie van jouw bestelling. Je kunt de bezorging volgen via deze website, gebruik daarvoor de trackingcode die je per e-mail van ons ontvangen hebt.

Hoe kan ik doorgeven dat er iets niet goed is gegaan met de bezorging?

Neem daarvoor contact op via deze pagina.

Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen via iDeal, Bancontact of overschrijving. Betalingen worden verwerkt door onze paymentprovider Mollie i.o.v. Sneker Internetservices.

Hoe vind ik mijn betaling op mijn bankafschrift?

Betalingen worden verwerkt door onze paymentprovider Mollie i.o.v. Sneker Internetservices.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Neem daarvoor eerst contact op via deze pagina.